تفریحی
عسل بدیعی بازیـگر جوان سینما درگذشت
نوشته شده توسط مهدی در ساعت 15:50

عسل بديعي بعد از ظهر روز دهم فروردين به دليل دچار شدن به سردرد و حالت تهوع توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شدند درحاليكه مسموميت و اوردوز به هيچ وجه از علائم وي نبوده و به همين دليل و تشخيص ندادن علت شب يازدهم به بيمارستان لقمان منتقل شد.

           

در بيمارستان لقمان ساعت 12 ظهر مرگ مغزي وي تاييد شد و علت مرگ هم طي بررسي هاي اوليه پارگي عروق مغزي وبه دنبال آن خونريزي مغزي مشخص شده است و ايست تنفسي وي در اين وضعيت مزيد برعلت شد و وي شب گذشته براي اهداي اعضا به بيمارستان مسيح دانشوري منتقل شد.

                   

مرگ مغزي وي توسط 4 متخصص و افزون برآن نماينده قوه قضائيه و پزشك قانوني تاييد شده است و طبق موافقت خانواده وي وهم چنين ميل باطني وي و در خواستش براي اهدا اعضايش آن هم در جشن نفس همه ي اعضاي داخلي از جمله كليه، كبد، قلب و ريه ي وي اهدا خواهد شد.
وي افزود:همه ي  نسوج و بافت هاي قابل اهدا نيز به درخواست خودش اهدا مي شود .

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار، اجتماعی، حوادث، فرهنگی وهنری، دنیای بازیگران، ،
:: برچسب‌ها: takbal, بازیگران, عسل بدیعی, سینما, عکس بازیگران, تلویزیون, تک بال, سرگرمی, تکبال, فوت عسل بدیعی, مرگ مغزی عسل بدیعی,
زن خون آشام
نوشته شده توسط مهدی در ساعت 14:51

ميشل، دختر 29 ساله آمريکايي در اقدامی عجیب و غریب در حدود 10 سال است که از خون حيوانات مي خورد و تقريبا به يک خون آشام تبديل شده است!

      

ميشل که در يک برنامه تلويزيوني حضور يافته بود ، درباره اين ويژگي وحشتناک خود مي گويد:از دوران کودکي به خوردن خون علاقه خاصي داشتم و اگر بخواهم واقعيت را بگويم به خوردن خون انسانها تمايل بيشتري دارم اما بخاطر مسائل متعددي از خوردن خون انسان امتناع مي کنم.

وي ادامه مي دهد:با تمام اين مسائل هفته اي يکبار و با اجازه گرفتن از دوستانم خون آنها را از بازويشان خارج مي کنم و آنرا مي خورم ، البته اين موضوع تنها با رضايت دوستان صورت مي گيرد.

پزشکان معتقدند که ميشل از نوعي سندروم ژنتيکي خاصي رنج مي برد که جزو نادرترين بيماري هاي ژنتيکي در جهان است اما الگوهاي محيطي و اخلاقي نيز در اين بيماري بسيار موثر هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار، حوادث، ،
:: برچسب‌ها: takbal, زن خون آشام, تک بال, میشل, اخبار, حوادث, تکبال,
مردي بي دست كمتر از 6 دقيقه پنچري مي گيرد
نوشته شده توسط مهدی در ساعت 18:41

مرد معلولي در عرض 6 دقيقه پنچري خودرو را با كمك 2 پايش مي گيرد و منت هيچ انساني را نمي‌كشد " مست رستا تزمن " كه به طور مادرزادي دست ندارد با استفاده از انگشتان پاهايش مي تواند كارهاي فوق العاده اي همچون رانندگي، تعويض لاستيك و خريد خانه را  انجام مي‌دهد.


اين مرد امريكايي مدعي است از آنجا كه همه عمر از نعمت داشتن دست محروم بوده در طول سالها به خودش كمك كرده تا همه كارها رابا استفاده از پايش انجام دهد و حالا مهارت بي نظيرش دو پنچرگيري اتومبيل باعث شده كه نام او در كتاب گينس ثبت شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار، اجتماعی، رکوردهای گینس، ،
:: برچسب‌ها: تک بال, معلولیت, گینس, معلول, آمریکا, رانندگی باپا, مهارت, محرومیت, معلولیت دست, پنچرگیری زیر6 دقیقه,
برترین بازیگران زن سال 2012
نوشته شده توسط مهدی در ساعت 18:6
نیویورک تایمز برترین بازیگران زن سال 2012 را معرفی کرد.

جنیفر شریدر لارنس متولد ۱۵ اوت ۱۹۹۰ بازیگر فیلم و سریال آمریکایی است. وی با حضور در مجموعه تلویزیونی بیل انگوال پا به عرصه بازیگری نهاد. وی با حضور در فیلم‌هایی چون دشت سوزان و زمستان استخوان‌سوز توجه منتقدان را به خود جلب کرد و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 

آن ژاکلین هاتاوِی متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ بازیگر آمریکایی است. در سال ۲۰۰۸ بازی خوب هاتاوی در فیلم ریچل ازدواج می‌کند در نقش کیم مورد استقبال و ستایش صاحب‌نظران قرار گرفت. او با نقش‌آفرینی در این فیلم برنده و نامزد چندین جایزه سینمایی شد.

 

ربل ویسلون بازیگر ونویسنده ی استرالیایی از آثاری که وی در آنها حضور داشته میتوان به : "ضربه کامل" و "گوست رایدر" اشاره کرد.

 

نائومی الن واتس متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۶۸هنرپیشه انگلیسی-استرالیایی است. عمده شهرت وی به خاطر بازی در فیلم جاده مالهالند ۲۰۰۱ به کارگردانی دیوید لینچ می‌باشد.

 

امی لوو آدامز متولد بازیگر، خواننده آمریکایی و متولد ۲۰ اوت ۱۹۷۴ در ویچنزا در ایتالیا است. او در فیلم هایی همچون اگه می‌تونی منو بگیر ۲۰۰۲ ، شب در موزه: نبرد اسمیت‌سونیان ۲۰۰۹ ، جولی و جولیا ۲۰۰۹ و مشت‌زن۲۰۱۰ بازی کرده است.

 

کری واشنگتون متولد 31 ژانویه ی 1977 از آثار وی میتوان به آخرین پادشاه اسکاتلند اشاره کرد.

 

کایرا کریستانا نایتلی متولد ۲۶ مارس ۱۹۸۵ در لندن بازیگر انگلیسی است. وی کار بازیگری خود را در دوران آغاز کرد و از سال ۲۰۰۳ و پس از بازی در فیلم های "مثل بکهام شوت بزن" و "دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه" به شهرت جهانی دست پیدا کرد. نایتلی در چند فیلم هالیوود ی ظاهر شد و موفق شد برای بازی در نقش الیزابت بنت در فیلم غرور و تعصب، نامزد جوایز اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن شود. ۲ سال بعد نیز وی برای بازی در فیلم "کفاره"، باز هم نامزد جایزه گلدن گلوب شد. در سال ۲۰۰۸ نیز، مجله فوربز اعلام کرد که نایتلی دومین زن از نظر دریافت دسمتزد در سال ۲۰۰۷ بوده است و تنها غیز آمریکایی این لیست شد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار، فرهنگی وهنری، دنیای بازیگران، ،
:: برچسب‌ها: 2012, برترین ها, تفریح, بازیگر, برترین بازیگران, عکس بازیگران, تک بال, ويلسون, ربل, جنيفر لارنس, تکبال, سرگرمی, بازیگران زن,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد